A fejembe vettem, hogy nekem a tiszaligeti gáton kell futni, ha a fene fenét eszik is. Pedig a fiam szerint nem tűnt jó ötletnek. Nem is volt az... Hepehupás keskeny nyom végig, nem ekkora embernek való. A bokám, térdem sem díjazta. Pár kép és egy rövid videó készült róla, íme, itt tartok most.

Mozogtam  - erősen változó terheléssel (kocogás-gyors séta-kocogás) 53 percet, az órám szerint elégettem 312 kalóriát.

2012.02.12. -  Hasonló jellegű, kicsit talán intenzívebb mozgásom volt ma is, mint tegnap. 50 perc edzés, 480 kalória elégetése mellett. Lehet, este még lemegyek egy erős sétára. 

Íme a képek a bemelegítésről, futásról, izzadásról.  Videót a fiammal komolyan felvenni nem lehet - hál' Istennek. :)

A videó zenéjét pedig este gyorsan feljátszotta nekem, úgyhogy igazi közös munka volt ez a bejegyzés.

DSCF7047111_1.jpg  DSCF705111_2.jpg

DSCF7064111_1.jpg  DSCF7065111_1.jpg

DSCF7062111_1.jpg

  

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynek.blog.hu/api/trackback/id/tr734094938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása