1. Miért akarok fogyni?

2012.02.10. 15:30

Elhíztam, de rútul. Nem is érzem jól magam a bőrömben.
Hogyan, milyen folyamat következtében váltam szörnyeteggé? Ezer okot tudnék felsorolni. Életem megbicsaklása (ez finom lett, ugyanis konkrétan kettétört, elszakadt, szétzilálódott) számtalan alibit tudna szolgáltatni, de el kell ismernem, jelenlegi duzzadtságomról egyedül én tehetek. Nem a (túl) sokáig reménytelen álláskeresés, s az ezzel járó anyagi összeomlás, nem párkapcsolati feszültségek, egyes egyedül én magam. Mert mint kiderült, esendő vagyok és gyenge - pedig mindig azt gondoltam, hogy nálam erősebb ember már pedig nincs. (Haha...) Újabb negatív tapasztalás magamról.
Nem tudom pontosan a súlyomat, nem is érdekel egyelőre. Egy számot tudok. 136 cm. Ez a derékbőségem. A 48 évemhez, 177 centis magasságomhoz képest nem gyenge. Ha az IQ-m lenne, nem is szégyellném, de így nem tölt el büszkeséggel a dolog. Odáig jutottam a sejtburjánzásommal, hogy a mindennapi átlagos cselekvések is sokszor nehézséget és fájdalmat okoztak. 
Nem mellékesen szeretnék még élni egy kis ideig, de a mostani állapotom mellett a vágyott minimum 30 évre semmi esély. 2008 - kis személyes világválságom kezdete - óta magas a vérnyomásom, gyógyszert szedek rá. A cukorbetegség kialakulásának is megvan a veszélye. No, azt végképp nem akarom. Minden végtagomra szükségem van... És hozzám bújni akaró társra is...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynek.blog.hu/api/trackback/id/tr294089879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiszteletem! Véletlen akadtam a blogjára, de nagyon tetszik a stílusa. Minden elismerésem és kitartást a végeredmény eléréséhez. Azért az nem volt szép húzás a hölgytől, hogy mindössze a túlsúly miatt ennyire negatív visszajelzést adott, de legalább ösztönző volt. Remélem ő is díjazni fogja az erőfeszítést! Meglesz az a 25-ös!!! Csak keményen! ;)
@Don't Panic, Stay Calm: Köszönöm szépen a visszajelzést! :)Igyekszem még színesebbé tenni a blogot, bár semmi tervem sincs, hogyan alakítsam. Tényleg, az megérne egy kis elmélkedést...
A hölgyet én valahol mélyen megértem - hozzá képest tényleg óriási vagyok/voltam. Ahogyan tudatta velem, az volt kicsit visszás. De tényleg felpiszkált vele. :)
süti beállítások módosítása