2. Mi volt eddig?

2012.02.10. 16:00

A testalkatomat örököltem, örök hála érte az őseimnek. :)  Tehát ha megfeszülnék sem lehetnék vékonydongájú legényke. Mindig nehezebb voltam, mint a hasonló alkatú emberek zöme. Lehet, a csontozatom miatt. Megjegyzem, soha nem volt problémám a mozgással, mert amióta az eszemet tudom, mindig sportolok. Mégpedig nem keveset. Megvan az a határ is, amely fölött nehézkessé válik az aktív mozgás. Ez pedig a 110 kg. Addig minden simán megy. Nincs gond a focival még fiatalok között sem, teniszezés közben minden labdát befutok, és még a számomra egyébként unalmas futásban is találok örömöt. No de nem most!...

2006. június 15.  Nagyon fontos dátum az életemben. A városi kispályás focibajnokság utolsó fordulójának utolsó percében még lelkesen támadó csatár voltam, fél percre rá már egy detronizált szerencsétlen nyomorék. Az ellenfél (szintén emberes) kapusa úgy érezte, hogy a labda megszerzésének esélye nélkül rám kell vetnie magát, épp amikor egy lábon állok. Szerencsétlen bokám nem bírta a hirtelen érkező közel két és fél mázsás terhelést. Lett belőle bokatörés, bokaszalag szakadás és szárkapocscsont törés  No meg azonnali műtét a kórházban, amelyet a helytelen utókezelés miatt egy mélyvénás trombózis követett. Ha nincs egy lelkiismeretes belgyógyász, jó eséllyel nem írom ezeket a sorokat. A rehabilitációm is elmaradt - a kórház sem forszírozta, a munkahelyem sem nagyon tolerálta volna, de én sem vertem az asztalt, hogy de nekem nagyon kell a gyógytorna. Mindezek miatt a gyógyulásom nem volt sem gyors, sem örömteli. A jobb bokám azóta messze van a teljes értékűtől, nem hajlik úgy, mint korábban, hamarabb fárad, mint a másik. Egy szóval: nem akkora boldogság a mozgás most, mint 6 évvel ezelőtt volt. Ez pedig engem nagyon lehangol, mert a lételemem a sport, a mozgás.
Ráadásul egy sportoló gyermek édesapja vagyok, így különösen nem tehetem meg, hogy csak nézem ahogyan ő műveli és élvezi a mozgás örömeit. Imádok vele együtt focizni, kosarazni, teniszezni. Mindegy mi, csak aktív mozgás legyen. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynek.blog.hu/api/trackback/id/tr464089953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása